Tuesday, November 8, 2011

Pengumpul yg pelik!!

  • haa tin coke pun orang nak kumpul.. tin yang masih ada air lak tu.. agak2 yg dah lapuk tu leh dijual balik tak?


  • uihh hantu dalmation pun ada ke? macam masuk kedai jual barang perhiasaan pulak...


  • ni bukan kumpul piring hitam yee.. ni orang kumpul sama itu rambut elvis! pelik tol...


  • untung budak tu ada semua permainan happy meal mcdonald.. kau ada?


  • haaa ni penggemar pikachu pulak,,, abis suma barang pikachu dia sanggup beli... 


  • tak dapat beli kereta betul, kumpul kereta mainan pun jadilah...


  • teka dia kumpul apa? sabun!! sabun pun orang nak kumpul an?


  • errr tak de keja ke nak kumpul toaster?


  • errr aku kompius lo.. dia kumpul ape tu? pen? or kepala kartun??


1 comment:

  1. toaster tuu menarik lah bila disusun mcm tuhh.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...