Wednesday, October 19, 2011

Cara terbaik utk mengelak kereta dicuri!!!

  • garenti 100% kereta anda tidak akan dicuri!!


  • periuk belanga ke tu?


  • sangat terjamin ye....


  • sampai berkarat-karat lah rantai tu...


  • comel pulak aku tengok cara dia kunci kereta dia...


  • mang pencuri tak boleh nak masuk punya....


  • trend basikal ke nih?


  • amboih macam kapal lak..besar rantainya..


  • takkan tercabut ke?


  • hambik kau... batu naaaa...


  • nasib baik tak macam Mr Bean yg bawak keluar stereng terus...


  • kereta macam ni pun nak dikunci ke? ada ke yang nak mencuri? tettttt



2 comments:

  1. hahha..ada pulak mcm tu kan..mcm-2 je.. :D



    http://fidahadie.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...