Wednesday, September 21, 2011

Kegagalan costume cosplay !!

  • ape yang cuba nak di tonjolkan oleh beliau? 


  • woww sailormoon tau.. hot tau! haha


  • ni namanya penjimatan kos untuk beli pakaian cosplay...


  • kenal tak siapa? ni lah team rocket dalam cerita Pokemon.. james n jane... 


  • ahakss ayu tau...


  • haiyaaa sampai terkucil ka?


  • sakura? wah wah..manisnya sakura nih... hahaha


  • naruto versi ape ni? reject..........


  • haaa ni baru betul naruto..tapi macam ade yang silap gak je.. apa ye? heeee


  • errr macam pernah nampak.. tapi dimana ye?

  • uihhhh sumpah hodoh!


  • ni aku tak sure la pulak costume dari watak yang mana...still nampak pelik...


  • rocketman versi bapak orang eh... hahaha


  • tu dia robin kita... keding dan errrrkkk lain kali pakai bekung la kat tutttt...


  • hohohoho superman!


  • sejak bila star wars ade watak seksi gini?


  • dimanakah persamaannye? jari kah? heeee




5 comments:

  1. Kah3.. Kelakar la wei gambar2 nih.. Xsama langsung!! Fail..

    ReplyDelete
  2. owemgeee. huduhhhh! haha, eh yg kaler biru tu bukan Rocketman ke? bukan astroboy rasenye. hehe.

    ReplyDelete
  3. ahahaha lain macam jew aku tgk depa ni... nak muntah rasanyaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. owh rocket man eh? tersilap pulak...tq for information

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...