Sunday, June 5, 2011

Uniknya Sofa


Sofa  yang selalu menjadi pilihan ni selalunya sofa yang empuk n terjamin keselesaannya... sekali baring pehh leh wat tempat tido tros.. Lagi hebat sofa tu lagi kaya la tuan rumah tu... Macam-macam trend sofa yang ada.. macam-macam warna ada..macam-macam patern ade.. tapi kan..sofa macam gambar kat bawah ni jarang kita tengok.. agak2 ade tak yang sanggop pakai sofa cam ni??


  • Sofa keranda?? woa kalo aku tak sanggop pakai sofa jenis cam ni... kalo agak2 korg keturunan vampira, buleh la pakai...

  • Haa ni untuk penggemar motorsport... hebat tuh kalo ade sofa camni..



  • ni pun sofa terbaik lah... konon2 dapat feel dok atas race car... 


  • Tema sofa ni keyboard komputer...aku suka la sofa camni... leh la aku main2 sambil lending2 uh


  • pes taim aku tengok sofa banyak poket..kalo pakai sofa ni musti banyak tikus bersarang punya.. yela sambil tgk tv tu msti korg malas nak buang sampah..letak je lam poket tu an...


  • Sofa versi berus gigi... mesti empuk giler an.. cam syoknya org tu lending atas sofa nih....


  • Ni namanya sofa vagina.. upss agak lucah sikit..tapi lawak ah sofa ni... semacam jek..


  • Ni sofa dalam bentuk tin..yang ni aku tak boleh jamin la empuk ke tak... kompum keras kejung an..


  • pehh pedal basikal pun ade orang nak wat sofa... sangat pelik la dunia zaman sekarang..


  • Macam transformer da.. bole bertukar jadi  sofa n katil double decker...


  • Wuihh Unsur sejarah ni... Sofa Rom.. Nampak agak unik.. tapi ade ke orang nak beli?


  • Starfish Sofa... seswai la utk anak ramai... banyak muntot leh sumbat kat sofa ni.. haa jimat ruang tak ya beli sofa banyak2..


  • Tak dapat aku nak bezakan mana satu sofa n rumput.. lebih kurang jep...


  • Uihhh sofa celah kangkang ni... bahaya nih....upsss

  • Sofa bekas telur.. itu kalo takde telur...cuba kalo aku susun telor tu skali... pastu terjun la.. kompum satu badan berlendir... yaksss..



2 comments:

  1. sofaberus gigi tu. hahaha kelakar! tenggelam dalam tuu. seramnya, xberani nak beli. hee

    ReplyDelete
  2. hahaha..diorang wat kusi macam tu sbb atas permintaan orang ramai..hhahaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...